EPF trükkök

Ez a blog a Club Penguin-ben lévő EPF-ről szól.

Küldetés

Missio 1.jpg

Wanted!

Wanted!

Frissítések!

2011.03.05. 09:49 :: Tamas972

Sziasztok pingvinek!

 

 Nem rég érkeztek frissítések (pontosan2)

 

1.Új field ops!

Menj a sárga képernyőhöz kattints rá a sárga gombra. Menj a Mine-ba és menj az újrahasznosító üzembe és menj a számítógép-hez  és új mini játék van! Szabálya:

amijen kép megjelenik jobb oldalt felső sarokban azt kell megkeresni a megadott idő alatt a középen lévők közül.

Ha megcsinálod a mini játékot akkor kapsz egy üzenetet HERBERT-TŐL:

UP10K Protobot! Vesztettünk amikor  az EPF System Defendert támadtuk! Az eszközeik jobbak, mint képzeltem! Szükségünk van egy új tervre! Küldd el a barlangomba Wheelbotot! Szükségem van rá a tervezésnél. Ó, és ne nevezz 'jegesmedvének'!

2.Új üzenetek érkeztek!(pontosan4)

Március 4

G

Jól dolgoztatok ezen a héten, ügynökök! Most el tudjuk fogni Herbert és Protobot titkos adásait! Maradjatok készültségben!

 

Március 1

Jet Pack Guy

Figyelem mindenki! Most nyomoztam egy nem mindennapi számítógépes tevékenység után. Elküldtem a jelentésemet G-nek, hamarosan új aprancsok érkeznek!

Február 28

Rookie

Öhm... szerintem igen, Klutzy.

Február 27

Klutzy

Klikk klikki klikk klikk. D= Klikk klikketi klikk klikk. Q-Q Klikk klikk, ka-klikk! ^_^

 

 

-tamas972

 

 

 

 

 

 

 

 

Szolj hozzá!

komment

süti beállítások módosítása